När man bara vill hem & lägga sig under täcket

Idag är en sån dag känner jag. Jag vill bara hem och lägga mig i sängen hela dagen och inte göra ett skit. Haft en ännu sämre dag på jobbet idag än igår. Känner mig bara totalt värdelös och vill sjunka genom jorden ett tag. Alla har väl sånna dagar och idag var det min tur. 


Idag eller imorgon tänkte jag åka till marieberg och tröstshoppa lite, ta en fika eller käka nånstans och bara vara. Har några julklappar kvar att köpa och sen en tröja jag vill testa.
 Längtar iallafall till helg nu, vaknade inatt och trodde de va lördag. Hemsk känsla och komma på då att det bara är torsdag haha. Såå lite lifeupdate, nu ska jag tillbaka till mitt "älskade" jobb och köra på så jag kan få åka hem nångång. 😅












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype