Söndag eftermiddag

Hej på er! Haft en trevlig helg? Jag har haft en alldeles lagom lugn helg. I fredags blev det lite shopping, mest att man sprang runt i stress bara för och hitta allt.  Är klar med alla måsten men tänker åka in i veckan och strosa runt för mysighetens skull. På kvällen kom syster på besök.


Igår så vaknade vi vid 8. Skönt faktiskt men va trötta hela dagen haha. Firade Walle under dagen på hans 1-års dag haha😍 på kvällen var vi bortbjudna på mat hos Olivers mor. Va hemma vid halv 1 inatt och slocknade ganska snart när vi kom hem. 

Idag har vi bara varit hemma och gjort ingenting. Ska snart fixa lite mat innan Oliver måste åka iväg på innebandy och sen iväg till pappa en sväng på en fika. Nu är vi snart inne på ännu en vecka jobb och sen är det julledigt! Yeey

( Har förresten blivit nått skumt med texten i inläggen har jag märkt, större text i vissa områden och inte centrerat som jag vill.. blogg.se blir bara sämre och sämre tycker jag och det gör mig lite smått irriterad. Nån som vet varför?)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype