Bra början

(Detta inlägg skulle upp imorse men funkade ej då)

Godmorgon. Klockan är straxt innan 7 och jag ligger till sängs nu. Som jag nämnde i söndags så började jag känna mig sjuk och mycket riktigt så ligger jag svindålig nu. Jobbade igår, 8 tuffa timmar. Blev sämre igår efter jobbet så fick sjukskriva mig idag. Har på riktigt ont i hela kroppen och det blir inte lättare med hostan jag har och den dåliga sömnen.

Skulle tro att jag är hemma resten av jobbveckan. På fredag är det röd dag så jobbar bara till torsdag. Hoppas jag blir bra fort för på fredag ska jag och Oliver har lite egentid i Örebro. 

UPDATE  17.19- har under dagen bara tagit det lugnt och sovit, har nu förberett maten tills Oliver kommer hem. Han ska stanna vid apoteket åt mig innan han kommer hem! 
Ha de bra så länge så ska jag se till att bli frisk👍

Min klänning jag hade på julafton! Såå fin











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype