Min helg

Hej på er! Som ni redan vet så har jag varit fruktansvärt dåligt nu i en hel vecka, i helgen var det lite fram och tillbaka. Tror jag åkt på en bihåleinflammation och att det är de som hänger kvar. Men i fredags va vi iallafall inbokade på ett hotell i Örebro som vi fick i julklapp av Oliversmamma.


Vi började med bio på dagen, magiska vidunder eller nåt sånt hette den. Den var helt okej, samma grundare som harry potter och jag bara älskar harry potter så mina förväntningar va väl lite höga.
Sedan fortsatte vi ner på stan där vi hade det mysigt på efesos. Tog både förrätt, varmrätt och efterätt så blev bra mätta. Gick till ica efteråt och köpte lite godis och vidare till hotellet. Båda var trötta och jag va hängig så umgicks bara där och kollade på baksmällan som gick på tv. En mysig dag och få ta hand om varandra, bara umgås tillsammans en bit hemifrån. 

Dagen efter blev de hotellfrukost och sen gick vi en sväng på stan och kollade affärer. Också supermysigt för det gör man aldrig annars. Fick med mig lite basic grejer och sen lite till hemmet. Åkte sen hem till våra älskade katter och tog det lugnt resten av helgen. Igår kväll bjöd vi hem Madde och Tim på tacos. Annars lugnt. Imorgon ska jag iväg till jobbet igen, hurraaaa!!! Hahaha. Ska göra mitt bästa och hoppas nässprayen hjälper så jag slipper uppsöka läkare. 

Blev ett väldigt långt inlägg men ville berätta vilken härlig helg vi haft. Nått liknande borde man faktiskt göra oftare.

Älskar dig Oliver, så hemskt mycket, även fast du gått mig på nerverna totalt idag (hahah). Du är mitt allt och jag bara älskade att starta ännu ett år med dig, med nya möjligheter och minnen. Älskar att ha dig nära mig och i mitt liv, hoppas du vet det! ❤ / din lina













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype