I used to live alone before I knew you

Godkväll (snart) mina läsare. 
Inatt somnade vi väldans sent, klockan måste varit runt 5? satt och spela tills dess hahahah och sen kollade vi snabba cash 2 innan sovdags också. Mysigt. 
Vaknade dock sent som tusan idag, vid 2 ungefär. Skönt det med ibland :')
Förut duscha vi, och nu har vi myskläderna på. Ska ner och äta och sen spela mer antar jag, helt beroende hehe. 
-
Om några timmar för 3 år sen försvann du ur vårat liv älskade mormor. 
Saknar dig<3





angelica    •     •  

Kan inte du typ göra "mitt år 2012" i bilder eller något liknande, har sett sånna på lite olika bloggar, skulle varit kul o se fastän jag följt din blogg hela året! Kram










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype