Frågestund!

Längesen jag hade frågestund va? Kör på en till nu faktiskt! 
Har inte så mycket att skriva om här på bloggen just nu så får jag intillräckligt med roliga frågor så svarar jag på dem i ett senare inlägg. 

KOM IGÅNG NU OCH STÄLL FRÅGOR, VAD SOM HELST!

 


Anonym    •     •  

Har du förlorat några vänner? Isåfall vad tycker du om det? Jag menar, saknar du dem eller var det "bättre som det blev" om du förstår vad jag menar=)

Anonym    •     •  

1. vad vill du jobba som när du blir äldre?
2. har du husdjur?
3. vad skulle du göra om oliver ville ta en paus från erat förhållande?

Jessica    •     •   http://jagheterjessica.blogg.se

1. Är du nöjd med ditt liv som det ser ut idag? Om inte, vad vill du förbättra?
2. Hur ser en perfekt dag ut för dig?
3. Dina bästa minnen?
4. Vad önskar du dig i julklapp?

Hanna    •     •   http://hannaskytt.blogg.se

1. Vad är det roligaste du gjort i ditt liv?
2. Föredrar du att kolla på bio eller en film hemma?
3. Vilken är din favoritfärg?
4. Ska du klä ut dig till något på Halloween?

Anonym    •     •  

1. längtar du tills du fyller 18 och kan gå på krogen?
2. Hur ska dit liv se ut om 10 år?
3. Längtar du tills du går ur skolan och börjar jobba?
4. Vad ska du göra på din 18års dag?

Anonym    •     •  

Ska du ta studenten?

Anonym    •     •  

Vad är det värsta som någonsin hänt dig som du fått upplevt men kanske inte ville uppleva?

maddiiiee    •     •   http://maddiiieek.com

Älskar du din syster Madde mest i världen?;)

Anonym    •     •  

Vad är ditt bästa minne från lågstadiet samt högstadiet?
Saknar du dina gamla vänner? Vilka isåfall och varför?
Vad är en perfekt fredag enligt dig?
Har du någonting du verkligen vill göra innan du dör?
Kram!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype