Julbord & fredag

Godmorgon på er! Ligger just nu i sängen och kan inte somna om, vilket jag gärna skulle vilja men är mysigt att bara ligga och dra sig också👍 Igår efter jobbet så städade jag undan lite hemma i väntan på Oliver. Sen raka vägen in i duschen och sen göra sig iordning. Vid 5 blev jag upphämtad av en kollega vidare på julbord med jobbet. Hade en trevlig kväll faktiskt på mitt allra första julbord haha. Blev hämtad av Oliver sen och då åkte vi hemåt och kollade på film. Mest Oliver stackarn för jag somnade.

Idag ska vi på kalas och fira systern min. Annars ser jag fram emot en lugn lördag! Puss på er












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype