Min helg

Hej på er! Måndag igen och sitter nu på jobbet och har lunch. Tänkte berätta lite om helgen som varit. I fredags va vi ju ute på pitchers och bowlade bland annat med Oliver och 10 andra. Trevligt att träffa gamla vänner, samt några nya till både mig och Oliver. Kom hem vid halv 3 på natten och då väntades massa prat med älsklingen tills vi somnade gott. Vid 12 tiden dagen därpå så var vi på marieberg med Tim och shoppade lite presenter och julklappar. Nu har vi bara några stycken kvar (läs typ 5) hahah men vi närmar oss!

På kvällen blev det in till karlskoga och träffa kattbebis och vänner igen. Åt kina och kolla film. Oliver blev sjuk och mådde dåligt så vi va hemma igen vid halv 1.

Hela gårdagen bestod av vila för både mig och Oliver. Han är hemma och är sjuk idag med, stackarn låg med 39 graders feber. Så det blev en lugn dag, tanken va (enligt mina planer iaf haha) att vi skulle ha lite adventsmys och sätta upp julgranen och göra skinka men det får bli en annan dag!

Nu väntas en veckas jobb igen! Hur har eran helg varit?












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype