Misslyckat försök - känner ni igen er?

Är det bara jag eller är det SKITsvårt att locka håret med plattång? Fick för mig igen att ha lockigt hår runt jul/nyår så jag tänkte att jag måste träna lite innan man står där så det inte blir jättemisslyckat i sista sekund.

Ser sååå enkelt ut när man ser andra på youtube göra det och när man gör de själv går det skitdåligt haha. Fick till dom 2 första riktigt bra i underhåret (som inte ens syns typ) resten gick åt h*lvete. Detta är min andra gång jag testar detta och resultatet blev detsamma denna gång haha. Jag Plattar det mer än vad jag lockar det.

Så himla tråkigt för jag har tröttnat på rakt för jämnan och vill ibland göra nått lite extra nu när jag fått tillbaka mitt långa hår men de går ju inte. Funderar på om man ska köpa en riktig locktång men känns så onödigt då jag kanske kommer använda den 2-3 gånger om året säkert. Därför det vore perfekt att lära sig med plattången tänkte jag, men lättare sagt än gjort. Mitt tålamod är ju inte det bästa, det är väl det som är värst.

Såg fram emot att ha fina lockar i håret till julafton med en fin röd klänning jag beställde igår men icke😅

Har ni några tips på locktänger, enkla att använda och som ger en ganska naturlig look?



Jennifer    •     •  

Såå jobbigt, har samma problem.. så när man väl lyckats håller de bara typ 10 minuter 😤😂










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype