Sambotest

• Vem är äldst? - Ollie
• Gick ni i samma skola? - Nej
• Vem är mest känslig? - Garanterat jag haha
• Vem som har sämst humör? - Beror på men skulle säga jag
• Vem är mer social? - Oliver
• Vem är mest envis? - Oliver
• Vem vaknar först? - Jag för det mesta men på vardagarna är det han för han börjar tidigare
• Vem har störst familj? - Jag
• Får du blommor ofta? - Beror på vad man menar med ofta men det skulle jag nog säga!
• Vem äter mest? - Vi ligger nog lika på matfronten, jag småäter emellan mer än han gör dock
• Vem bär byxor? - Båda
• Vem gråter mest? - Jag
• Vem grisar i sängen? - Jag hahah
• Vem sa jag älskar dig först? - Oliver
• Vem är mest rörig? - Beror också på lite men han tror jag 😂
• Vem är den bästa chauffören? - Definitivt Oliver












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype