Sängen

Hej på er!
Början av veckan så blev jag sjukskriven 2 dagar. Igen. Mån-tis låg jag hemma och försökte bli bättre. Men Idag har jag vart på jobbet och som grädden på moset så mår jag sämre nu, igen. Känner mig febrig och allmänt dålig bara. DÄRFÖR ska man inte gå till jobbet för tidigt när man varit sjuk. Varför lär man sig aldrig??? Men bara att hålla ut för nu kan jag fan inte sjukskriva mig igen.... Bajs.

Jobbar ute nu också. Perfekta vädret att jobba ute i, eller? Nää ni. Det är det värsta man kan göra typ. Då står jag hellre nog inne på ett lager. 30 grader varmt mitt i solen och jobba, testa så får ni se. Spöregn är inte heller så najs dock. Molnigt och lagom varmt är alldeles perfekt. Men hur ofta får man den turen?Solen får komma fram när man är ledig tycker jag!

Har iallafall redan lagt mig till sängs. Båda missarna hoppade precis upp i sängen med mig så ska kolla Orange is the new black nu och försöka somna tidigt. Måste ju ha nått att trösta mig med nu när min nya älsklingsserie är färdigtittad (OC).. Ville iprincip börja tjuta igår när jag kolla sista avsnittet. Hehehe överdriven i mitt serietittande ibland alltså, känner sån riktig djup kärlek till vissa så det känns som hjärtat går itu när man inte får se mer.... Jaja, hoppas ni har en bra vecka!

Förresten, diggar inte nya uppdateringen på mobilappen.. Någon mer än jag? Lite därav dålig uppdatering.



Amanda    •     •   http://nouw.com/amandaihs

Såg eran orangea kissemisse precis utanför er på cykelbanan förut när jag var ute och gick ;)

Svar: Jasså, Hälsa ni på varandra?😉
Lina Karlsson

Amanda    •     •   http://nouw.com/amandaihs

Tänkte säga hej men katten såg lite rädd ut men samtidigt nyfiken ;)

Svar: Hahahahah😂😂 det låter som han. Hade du bara sagt hans namn så hade han säkert kommit fram och blivit bästis med dig
Lina Karlsson










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype